Relacja z Zebrania Komitetu – oficjalne dementi i wstępny podział ról

W sobotę  13 VIII w świetlicy odbyło się pierwsze robocze spotkanie Komitetu Organizacyjnego II Niedariańskiego Rajdu Szlakiem Kurhanów do którego dołączyły: Aneta z Kamiennej i Ola z Wesołej.

Sprawozdanie z tego spotkania rozpocznę od zdementowania plotki – mylnego przeświadczenia na temat podstawowej dotąd nie zapisanej ale  niezbywalnej  zasady uczestnictwa w Rajdzie:

W dowolnym momencie imprezy  każdy może z udziału w rajdzie się wycofać i per analogia  może się do niej  włączyć ! 

Wyjaśnienie:

Po I edycji Rajdu, pojawiła się taka plotka, iż zasiąść do wspólnego ogniska  mogli tylko i wyłącznie Ci, którzy przebyli całą trasę rajdu. Oczywiście była to i jest to,  totalna bzdura,  bowiem  w praktyce do ogniska, gdy już zaczęło zmierzchać   dosiadła się nie mała grupa biesiadników a w żadnym oficjalnym dokumencie nie pojawił się zastrzeżenie: OGNISKO  jest tylko dla tych którzy zaliczą trasę” .   W mojej optyce,  ktoś stawiający tak sprawę,  znalazł sobie powód usprawiedliwiający do tego aby w rajdzie/ognisku nie wziąć udziału.  Rajd nie był  i prawdopodobnie nigdy nie będzie imprezą  zamkniętą.  Przy nieprzewidywalnie dużej liczbie uczestników może się zdarzyć iż zabraknie jakichś elementów pakietu startowego ale miejsc przy ognisku/ach   w ramach własnej aprowizacji z pewnością nie.

W formie przerywnika kilka  okołoogniskowych  migawek  z I edycji rajdu:

Rajd_ognisko (2)

Rajd_ognisko (1)

Rajd_ognisko (3)

 

Ad Rem: W chwili obecnej dysponujemy dość skromnymi,  by nie rzec minimalnymi środkami w obszarze cateringowym rajdu…ale w sumie nie o to chodzi, bowiem impreza nasza  niesie  za sobą szereg innych wartości, rekreacyjnych, integracyjnych, poznawczych itp. o których pisać jeszcze będziemy.

W powyższej  sytuacji,   udało mi się skutecznie  namówić Komitet do tego,  aby tym razem sporządzić  orientacyjną liczbę uczestników- chętnych do wzięcia udziału w rajdzie. Lista taka,  pozwoli na bardziej komfortowe warunki przydziału pakietów startowych / przypinki, folderki rajdowe a po zakończeniu rajdu dobranie odpowiednich porcji   poczęstunku.  Pod slajderem  pojawił się już przycisk, pod którym on line będziemy wspólnie mogli śledzić rozwój sytuacji.

Udało mi się także przekonać Komitet do konieczności sporządzenia istotnego dokumentu – mianowicie: Regulaminu imprezy.

Dokument taki przygotuje Komandor Rajdu Ludomir Domański. Regulamin  zostanie opublikowany przez zamieszczenie  na stronie internetowej.

Inne moje projekty /sponsorskie   z mega formatową  mapą administracyjną mapą polski, oraz mailingiem do firm lokalnych  i kilka pomysłów na towarzyszące imprezie odrębne  punkty programu/  nie trafiły  na podatny grunt poparcia Komitetu  …więc rejestruję  je w niniejszym sprawozdaniu  jedynie w konwencji zdania odrębnego 🙂

Pani Sołtys – Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego –  rutynowo zgłosi imprezę  do Gminy i na Policję i wraz z  Krystyną  z Różanej  i Anetą  z Wesołej obejmą pieczę nad cateringową stroną  imprezy.

Lutek z Wesołej przygotuje na rajd swoją koronną, znaną, miejscową   maść kulinarną  do pobudzania  kubków smakowych  czyli   Smalec fantazyjny Komandora Rajdu.

Niżej podpisany przygotuje  oficjalne zaproszenia  do miejscowych władz, organizacji i instytucji  – lista oraz treść zaproszenia jest w trakcie ustalania.

Grafikę zaproszenia opracowuje  Ewa ze Spacerowej

….a Grzegorz z Głównej  zobowiązał się do odwiedzenia mieszkańców Niedar   z indywidualnym  zapytaniem o deklarację uczestnictwa w rajdzie a tym sam do  aktywacji listy zgłoszeń 🙂

Przypinka_II_rajdKolejne Zebranie Komitetu wkrótce ….

Może zechcesz zasilić jego skład ?

Serdecznie Zapraszamy !

                                                                                                                       Jurek z Wesołej

 

 

 

 

 

 

Leave a Comment