Kolejna już nasza tegoroczna wizyta z logo Niedar w Łodzi…. wyprzedziła publikację światowego rankingu Best in Travel 2019. Oto wydawnictwo Lonely Planet, które wydaje kultowe przewodniki turystyczne – w kategorii Best Value / podróże na każdą kieszeń/c- na drugim miejscu – jako wartą odwiedzenia w 2019 roku uznało Łódź / I miejsce zajęła dolina Nilu z Luxorem i Aswanem/. Wytrawni znawcy światowej turystyki polecają nie tylko klimat ulicy Piotrkowskiej:
loftowe klimaty dawnych fabrycznych hal ale Planetarium, nowy dworzec Łódź Fabryczna i m.in. Łódzką Manufakturę:
To centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe, otwarte 17 maja 2006 roku powstało na terenie byłego kompleksu fabrycznego Izraela Poznańskiego. Jest to pierwsze centrum pod względem powierzchni w Europie Wschodniej a drugie jeśli chodzi o powierzchnię handlową (po nomen omen Bielanach Wrocławskich) w Polsce. Parkingi mieszczą 3 500 aut, jest tu hotel na 200 miejsc, Muzeum Historii Miasta Łodzi i całe mnóstwo sklepów, punktów usługowych rozrywkowych itp. W centrum znajduje się 3,5 h. rynek na którym odbywają się koncerty, rozgrywki sportowe i inne imprezy masowe. Jest tu, widoczna na fotce po lewej stronie deptaku najdłuższa w Europie fontanna, / ok 300 metrów/ podświetlana wieczorem, w której woda zdaje się podrygiwać w takt muzyki płynącej z głośników. Więcej zdjęć z Łódzkiej Manufaktury kliknij we flagę Niedar na odpowiednio sfokusowanej mapie Google pod przyciskiem Logo Niedar podróżuje.
Nasi Ambasadorzy z logo Niedar odwiedzili już Kraków / ceniony za czas przeszły/ Wrocław / uznawany za perłę teraźniejszości/ i Łódź / mówi się o niej iż jest miastem przyszłości /…ale jest w tych miastach jeszcze tyle do zobaczenia iż życia nie starczy by to opisać. Zachęcamy do podróżowania tak w nowe jak i w „stare” miejsca bo dla nas poza wrażeniami turystycznymi, ważne też są kilometry na wirtualnym liczniku naszego logo…..
Bardzo ciekawy blog, rzeczowy i wyważony. Od dzisiaj zaglądam regularnie. Pozdrowienia 🙂