W sobotę 13 VIII w świetlicy odbyło się pierwsze robocze spotkanie Komitetu Organizacyjnego II Niedariańskiego Rajdu Szlakiem Kurhanów do którego dołączyły: Aneta z Kamiennej i Ola z Wesołej.
Sprawozdanie z tego spotkania rozpocznę od zdementowania plotki – mylnego przeświadczenia na temat podstawowej dotąd nie zapisanej ale niezbywalnej zasady uczestnictwa w Rajdzie:
W dowolnym momencie imprezy każdy może z udziału w rajdzie się wycofać i per analogia może się do niej włączyć !
Wyjaśnienie:
Po I edycji Rajdu, pojawiła się taka plotka, iż zasiąść do wspólnego ogniska mogli tylko i wyłącznie Ci, którzy przebyli całą trasę rajdu. Oczywiście była to i jest to, totalna bzdura, bowiem w praktyce do ogniska, gdy już zaczęło zmierzchać dosiadła się nie mała grupa biesiadników a w żadnym oficjalnym dokumencie nie pojawił się zastrzeżenie: OGNISKO jest tylko dla tych którzy zaliczą trasę” . W mojej optyce, ktoś stawiający tak sprawę, znalazł sobie powód usprawiedliwiający do tego aby w rajdzie/ognisku nie wziąć udziału. Rajd nie był i prawdopodobnie nigdy nie będzie imprezą zamkniętą. Przy nieprzewidywalnie dużej liczbie uczestników może się zdarzyć iż zabraknie jakichś elementów pakietu startowego ale miejsc przy ognisku/ach w ramach własnej aprowizacji z pewnością nie.
W formie przerywnika kilka okołoogniskowych migawek z I edycji rajdu:
Ad Rem: W chwili obecnej dysponujemy dość skromnymi, by nie rzec minimalnymi środkami w obszarze cateringowym rajdu…ale w sumie nie o to chodzi, bowiem impreza nasza niesie za sobą szereg innych wartości, rekreacyjnych, integracyjnych, poznawczych itp. o których pisać jeszcze będziemy.
W powyższej sytuacji, udało mi się skutecznie namówić Komitet do tego, aby tym razem sporządzić orientacyjną liczbę uczestników- chętnych do wzięcia udziału w rajdzie. Lista taka, pozwoli na bardziej komfortowe warunki przydziału pakietów startowych / przypinki, folderki rajdowe a po zakończeniu rajdu dobranie odpowiednich porcji poczęstunku. Pod slajderem pojawił się już przycisk, pod którym on line będziemy wspólnie mogli śledzić rozwój sytuacji.
Udało mi się także przekonać Komitet do konieczności sporządzenia istotnego dokumentu – mianowicie: Regulaminu imprezy.
Dokument taki przygotuje Komandor Rajdu Ludomir Domański. Regulamin zostanie opublikowany przez zamieszczenie na stronie internetowej.
Inne moje projekty /sponsorskie z mega formatową mapą administracyjną mapą polski, oraz mailingiem do firm lokalnych i kilka pomysłów na towarzyszące imprezie odrębne punkty programu/ nie trafiły na podatny grunt poparcia Komitetu …więc rejestruję je w niniejszym sprawozdaniu jedynie w konwencji zdania odrębnego 🙂
Pani Sołtys – Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego – rutynowo zgłosi imprezę do Gminy i na Policję i wraz z Krystyną z Różanej i Anetą z Wesołej obejmą pieczę nad cateringową stroną imprezy.
Lutek z Wesołej przygotuje na rajd swoją koronną, znaną, miejscową maść kulinarną do pobudzania kubków smakowych czyli Smalec fantazyjny Komandora Rajdu.
Niżej podpisany przygotuje oficjalne zaproszenia do miejscowych władz, organizacji i instytucji – lista oraz treść zaproszenia jest w trakcie ustalania.
Grafikę zaproszenia opracowuje Ewa ze Spacerowej
….a Grzegorz z Głównej zobowiązał się do odwiedzenia mieszkańców Niedar z indywidualnym zapytaniem o deklarację uczestnictwa w rajdzie a tym sam do aktywacji listy zgłoszeń 🙂
Kolejne Zebranie Komitetu wkrótce ….
Może zechcesz zasilić jego skład ?
Serdecznie Zapraszamy !
Jurek z Wesołej
Dodaj komentarz